Kubra_dara34 Bayanlar gebelik düşünüyordum kimyasal oldu kanama 1 ay devamdı bugun hastanede alttan bakıldı 7 cm kist gördü acaba gebeliğe engel mi yada sorunlar olur mu kist büyür mü ? Çok üzgünüm bilgisi olanlar ?
Bebekmert Kubra_dara34 bende ilk hamile kaldigimda kostüm vardı ve bebekle birlikte büyümeye devam etmişti bir süre . Doktorum gebelik sağlıklı ilerlerse doğumda kistin de alınır dedi ve çok şükür bebeğimi kucağıma aldım şimdi hatta ikinciye hamileyim o kistte sezeryan esnasında alınmıştı bendeki de 4.5 cm civarıydı
Ates06 Bende hamileyken muayene sırasında öğrendim sol tarafta 3 cm kadar herhangi bir sıkıntı olmayacağını söyledi doktorum
hnf34 Ates06 ben de bugün keseyi görmeye gittiğimde öğrendim 4 cm kist. Gebelikten hemen önceki ay muayene olmuştum. O zaman yoktu. Gebelikle birlikte oluşmuş dedi doktor. Sorun olmaz dedi