Sevvalyilmaz Benim sigortam yok doğum fiyatlarini öğrenmeye gittiğimde sorumlu kişi devlet analık sigortası yapıyor ondan yararlanabilirsiniz dedi bizim mi başvuru yapmamız gerekiyor bilgisi olan
Minik_kuzularim Sevvalyilmaz hayır bir yere gitmenize gerek yok normal herhangi bir yere bebek kontrolune gittiğinizde zaten kalp atımı başladıysa bebeğin hastane sisteme analık sigortası diye işliyor ben özelde de devlette de sorun yaşamadım sadece kalp atışı duyuldu mu diye soruyorlar
Sevvalyilmaz Minik_kuzularim hamile kalmadan once işten çıkmıştım işsizlik maaşı alıyodum sgk da devam ediyodu o bitti bu ay 26 haftalık oldum şimdi yani devletim sistemine otomatik düşüyor bir şey yapmama gerek yok doğru dimi
Minik_kuzularim Sevvalyilmaz evet yok sadece devlette muayene ücreti isterlerse yada özelde sgksiz fiyattan ödeme almak isterlerse analık sigortası olarak düşer misiniz deyince ona göre giriş yapıyorlar benim 2.gebeligim herhangi bir fark ödemedim sadece işte ilaç alırken eczanede faydalanamiyorsunuz reçetesiz fiyattan alıyorsunuz 🥲