Ozge1350 3 gündür aralıksız gece gündüz diş kanaması yaşıyorum et çıkmış gebelik tümörü dediler ve hiçbir bir şey yapamayız deyip gönderdiler başına gelen var mı beyinle alakalı mı hiç kimse hiç birsey bilmiyoruz dediler ya çok kötüyüm
Gultenakkoyun Ozge1350 ben ilk sivilce sanmıştım sonra zamanla büyüdü. Cildiyeye gittiğimde kendiliğinden geçmesinin zor olduğunu herhangi bir kremi yada ilacı olmadığını plastik cerrahın alması gerektiğini söyledi
Gultenakkoyun Ozge1350 ilk başta sivilce sandığım için sürekli karışıyordum kanıyordu sonrasında büyüdükçe kanaması kendiliğinden durdu ben gibi kaldı. Benimki alın bölgemde sizin ağız içiyse biraz daha sıkıntı kanar muhtemelen sürekli bir şeyler yediğiniz için
Gultenakkoyun Ozge1350 hamilelik sürecinde aldırmak istedim. Ama doktorlar hamile olduğum için işlem yapamayız dediler. Doğumuma sayılı günler kaldı. Doğumdan sonra gidip aldıracam
Ozge1350 Gultenakkoyun sizin ki yüz bölgenizde mi o zaman kanamıyordur benim ağzım feci kanıyor umarım ciddi birsey değildir ikimizin ki de
Gultenakkoyun Ozge1350 umarım ama sizin doğuma daha varsa mutlaka cildiyeye gidin plastik cerrahiye yönlendirir aldırırsınız foto eklermisiniz bakayım