Nz1 Kızlar 5+4 gebeyim. İdrar yolu enfeksiyonum çıktı doktorum monurol verdi. Kullanan oldu mu aranızda? İdrar yolu enfeksiyonuna ek çözüm olarak başka ne yapabilirim bildiğiniz şeyler var mı?
Silanizz-09 Nz1 Bende yaşadım aynı ilacı kullandım ve çok fazla su tükettim bol bol su için ilaç zaten tek seferlik onu da kullanın inşallah en kisa sürede atlatirsiniz
Dlr13 Nz1 ben hamileliğimde 2 kere kullandım canım bol su iç idrara sık çık inşallah geçer enfeksiyon
Merve6521 Bol su iç canım ek olarak sıvı tüket bol bol dut kurusu da iyi ama doktoruna danışarak iç dut kurusunun suyunu
Aslaninannesi_ Bana verdi gece iç sabaha kadar tuvalete girme dedi 2 saat sonra tubaletim geldi yapmak zorunda kaldım 😀