iremmakk benim oğlum çok küçük şuan ama özel okulda çalıştım uzun bir süre. Bana kaşırsa 3 yaşından itibaren düşünün kendisini idarece edebilsin bezi bırakmış olsun ne kadar da özel okul olsa çok fazla çocuk var ve tuvalet hijyeni çok önemli bu yaşlar için