tazeannesese merhaba, bana detaylı ultrason hep çok güzel anlatılmıştı en az 40 dakika falan sürdüğü söylendi. Gidenler çok detaylıca bebeğini görebildiğini söylediler. Ben heyecandan muayene saatine kadar 1 saat bile uyuyamadım ama sonuç 15 dakikalık bir muayene. Bebek yüzünü eliyle kapatmıştı doktor da ekstra göstermek için uğraşmadı. :(
Ben memnun kalmadım açıkçası hatta biraz hayal kırıklığı oldu keşke özele gitseydim 🤷🏻♀️