gamzeoktay acemianneyim dogum yardimi derken çalışan anne ye mi normalde ilk çocuk 600 ikinci biraz daha fazla diye biliyorum da onu hiç bilmiyorum
deletedmom43191 acemianneyim evet gördüm fakat inanılır gelmedi 😁😁 neyse 1 ay sonra doguracam belli olur
acemianneyim gamzeoktay hayır bu herkese verilen yardım parası diye biliyorum aile sosyal politikalardan ya da sosyal hizmetlerden başvuru yapıp alınabiliyor
Mirarya busradere0 bu ekstra bir para değil calisan anne dogum sürecinde raporlu olur onun parasidir . Yani ekstra bir yardım değildir.
gamzeoktay busradere0 bize yani çalışmayanlar birsey yok ben ikiz gebeyim dayanamadım çıktım işten çok baygınlık ve tansiyon dusuklugu yaşadım
anneoluyorumm13 busradere0 bu memurlar içinde geçerli mi bu parayı almak için bir yere başvurmak gerekiyor mu
acemianneyim Mirarya çalışan anne rapor parası değil bu. Doğum parası tek sefere mahsus tüm canlı doğum yapan kadınlara veriliyor
Pelnztrk Mirarya yardım parasıymış bu doğum parası ayrı birşey. Çalışan anneler için 32 haftalık itibari alınan raporlar sayesinde doğum sonrası para alıyosun o da 50 bin tlye yakın 😶
Bett2206 Eyseca 2015 senesi sonrası her bebek için geçerli belli bir son başvuru tarihi diye bir şey yok alabilirsiniz diye anladım ben araştırdığımda
ArasMom__ Eyseca zaten canlı doğum olduktan sonra veriliyor diye duydum eğer doğumun yeniyse git başvur
Arblg Çalışan ya da çalışmayan anneler alacak tek seferlık alınan 300-500 gıbı bır para vardı o 5000 oldu
birkizannesi21 Arblg ay şoktayım kızım 3 aylık ikinci bebeğim 400 aldım ilk kizim da da 300 dü şaka gibi ya
acemianneyim Ervaidil sigortaya bakılmıyor diye biliyorum sadece tc vatandaşı olmak ve canlı doğum şartı yazıyordu sitede
acemianneyim S1nbkr evet doğum yapmış çalışan çalışmayan tüm kadınlara tek sefere mahsus ilk doğumunda veriliyor ikinci ve üçüncü çocuksa eğer onlar daha farklı bir para
esra34_ S1nbkr mcansu anlamadım valla bişi 1 yaşında oğlum var eşim sigortası vardı o zmn 500tl yattı almadı eşim unutu şimdi 2. Ye hamileyim 1. Cocugumkini alabilirmiyim yoksa sadece dogucak olan bebeginkini mi alicam
Bett2206 normalde 500-600 tl bir şeydi 5000 tl olmuş ilk çocuk için 2015 sonrası için geçerli yani bu güne kadar almayanlar alabilir.
Zeynep9120 Bett2206 ben 2021 de dogum yaptm ılk cocugmu almamıstm smdi alablcekmiyim nerden basvuru yapmak gerekır
Minikkuzum00 Bett2206 nerden başvuru yapacağız 2 yaşında oğlum var onun için alabilir miyim hiç almadım
Iraz birkizannesi21 aşkım o kızları nasıl tutturdun ne olur bana bilgi ver Allah’ın işi tabi ama varmı dikkatini çeken bir ayrinti
Aleyna48 Benim ikinci çocuğum. Çalışmıyorum. Ben destek alabilir miyim konuşmasında ikinci çocuk için her ay 1500₺ diyor da
acemianneyim Beybyi başvurular sosyal politikalar bakanlığı ya da sosyal hizmetlerden dilekçeyle yapılıyor ptt aracılığıyla yatıyor
mcansu Bett2206 oğlum 2021 doğumlu o zaman çok düşük bir ücret verilmişti 200-300 bişi şimdi onun için de ekstra alınıyor mu? Mart’ta ikinci bebeğim olacak onun için mi alabilirim yeni mi düzenleme
Aleyna48 Bett2206 nasıl başvuruluyor birde kaç ay veriliyor yardım bilginiz varmı birde ikinci çocuk olduğu için 5 bim ben alamammmı
Aleyna48 mcansu tam da bende bu sorulardayım oğlum 2021 doğumlu hamileyim oda şubat doğumlu ama ikinci çocuk
Cacaege mcansu bence ekstra alınmaz ancak ikinci çocuğumuz icin 1500 her ay yatırılacak annenin hesabına diyor