Kevsssim Kızlar 22+2 deyim geçen hafta sağlık ocağından aradılar Tetanoz için şehir dışındaydım bu hafta gitsem geç mi olur sizce aşıdan da çok korkuyorum aranızda benimle aynı haftada vurduran yada hiç vurdurmayan var mı acaba
Damlasvs Kevsssim benimde aşı olmam 22 yi bulmuştu bişey olmazzz vurdur ben ilk aşıda bir hafta kadar kolumda ağrı çektim ama ikinci aşıda hiç sorun yaşamadım bünyeye göre de değişiyor olabilir 🌹
Kevsssim Damlasvs bünyeden bünyeye değişiyor dediğiniz gibi benim sadece iğne korkum var🫣 nasıl doğuracağım bilmem😂
ayseayseaysee Ben 25.haftadayım hala vakit bulup vurulamadım. Sağlık ocağındaki ebe de 30.haftaya kadar istediğin zaman gelebilirsin dedi. 2 dozun arasında 4 hafta olmalı ve en geç 35.haftada 2.dozun yapılmış olması yeterliymiş 🙏🏻
Kevsssim ayseayseaysee bende böyle düşünüyordum ama genelde hep 20. Haftada falan çağırmışlar buradaki gebeleri o yüzden geç mi kaldım ki acaba dedim teşekkür ederim 🌸
Eesraaa34 Kevsssim bende sizin gibiyim çok korkuyorum aslında acımıyor ama acıyacakmış gibi hissediyorum. Dün iğnem yapıldı asla gözlerimi açamıyorum ama hiç bir şey hissetmedim 🤲😀 hemşirede bana aynısını söyledi nasıl doğuracaksın 😀😀
Kevsssim Damlasvs Allah yardımcımız olsun aklıma gelince bile tansiyonum düşüyor bayılacak gibi oluyorum😂
Eesraaa34 Kevsssim inanın acımayacak derin nefes alın iğne yapılırken çok hızlı olup bitecek 😊 birde ben sağ kolumu çok aktif kullandığım için sola yaptırdım bence sizde hangi kolunuz aktifse ona yaptırmayın ağrıyor biraz çünkü sonradan
Kevsssim Eesraaa34 yorumunuzu yeni görüyorum🥲 bende öyle düşünüp sol koluma yaptırdım benim de acımadı 😄 zaten acı eşiğim yüksektir ama çok korkuyorum tek problemim o🤭