Esum48 Ftmaa28 cevremdekilee heo viccoyu onerdi. Ayakkabi magazasinda calisan arkadasim da dahil cocuguna viccodan baska bir sey giydirmiyor. Ben de vicco alcam 😊
Aydnkynk Bizim doktorumuz dışarda gezmediği sürece ayakkabı giydirilmemeli demişti ev içinde de tabanlı olmamak şartıyla patik tarzı dışarda giymek için adidasın bi modelini almıştım
gizem3435 Aydnkynk benim oğlum 9.5 -10 aylık yürümüştü kaç numara aldık hatırlamıyorum (deneyerek almıştık) ama tam ortopedik bir ayakkabı tercih etmiştik. Markalı ayakkabılar yarı ortopedik diye tercih etmemistik. Ortopedik ayakkabı satan bir ayakkabı mağazasından almıştık. Deneyerek alın her çocuğun ayak numarası bir olmaz.
GizeemArslaann Biz oğluma viccodan aldık. İlk adım ayakkabısında en iyi markalardan birisi zaten. 19,20,21 numara olarak satıyorlar. Benim oğlumun ayağı etli olduğu için 21 numara aldık. 11 aylık yürüdü ama tam anlamıyla yürümeden almadık ayakkabı. Şu an 1 yaşında