Alisde Haftamdayim ilk hamileligimde boyle degildim oglum guzel.bir kiloyla dogdu fakat bu farkli yabi yiyemiyorum gercekten oglumu okula birakiyorum geliyorum yatıyorum halim yok ne b8 kahvalti istiyorum ne bi ogle atistirmaligi okadar üzülüyorum ki karnimdaki evladima yetmedigini düşünüyorum diyorum bi an once doguriyim da bari besleyeyim gercekten coo üzülüyorum işte yersem muz elma kefir falan yiyorum kasar yiyorum ama duzenli yemegim kuruyemis meyve tüketimim asla yok canim istemiyor cok uzgunum