staRmama iki bebeğimin doktoru aynıydı ve iyi bir doktordu, o yüzden emin eldeydim sadece ben ilk sezeryana ilk doğum olduğu için ne olduğunu bilmeden girdim, dogımdan sonra acısını falan ikinci de düşününce kendimce biraz stres yaptım sonra 3,4 güne geçeceğini bildiğim için biraz sakinledim, sorunsuz girdim çıktım üstelik bebeğim çok erken doğdu, bebeklerin arası iyice yakınlaştı ikinci sezeryan olmasına rağmen sıkıntı olmadı, aynı dikişi aç kapa yapıldı şükür sonrasında da sorun olmadı, ama bebeklerin arası yakın olduğu için arada çok yıpranma oluyor büyütürken ☺️