Zeliha66 Yeniiannee 2gün önce kasilmam oldugu icin gittim hemen ebe nstye bagladi canim saat aksam 8 9gibiydi.
Nurysf Yeniiannee yapılır canım sadece cihazı karnına baglicak günü saati farketmez. Aç gitme ki bebişin hareket etsin
Haticeebasyoll Yeniiannee ben bebegimi hissetmemistim gece saat 12 1 gibi gittik acile nst ye bagladilar yani yapilabilir
Yeniiannee Zeliha66 normal de yarın gidicektik bugün nöbetçi olduğundan yarın çalışmıyormuş eşim 8 gibi işten geliyor yemek yiyip gidene kadar 9 bulur canım
Yeniiannee Nurysf tamam canım çok sağol normalde yarın gidicektik doktorum bugün nöbetçi olduğundan yarın çalışmıyormuş, doktorum gelmeden nst yap demişti eşim işten 8 gibi geliyor yemek yiyip gidene kadar 9 bulur canım