1234seda Oğlumun adı Alparslan kızımız olacak eşim Aybüke diyor bende Begüm veya Alya diyorum doğuma 2 hafta kaldı hala ismi yok kızımın 😆
cansulina1405 1234seda Alya tek başına çok güzel ve zarif🎀 A harfiyle başlayıp biten bebekler hayatı boyunca çok şanslı oluyormuş öyle duymuştum🥰