kelebeginannesi_ adetime 5 gün kala hamile kaldım bu şekilde hamile kalan var mı cinsiyeti ne oldu merak ediyorum
Melikeyurtseven Zemree28 Kaçıncı haftada gördünüz bebeği acaba? Sanırım benmde adetıme yakın yumurtlamam olmus 7 haftalık göremedık bebeği
kelebeginannesi_ Sahra25 ihtimal düşük diyorlar ama olunca oluyor demek ki gönlündeki neyse onu nasip etsin Allah inşallah🥰
kelebeginannesi_ Melikeyurtseven bende göremedim bebeği keseyi gördüm sadece yarın tekrar gidicem inşallah sorun yoktur geç döllenme olduysa normal diyolar korkma
Zemree28 Melikeyurtseven 7 haftalıktı aynen kese var bebek yok dedi doktor 10-12 gün sonra tekrar gel demişti sonrasında 10 haftalıktı gttim hem bebeği gördük hem kalp atışını dinledik ☺️
Melikeyurtseven kelebeginannesi_ Emin değilim ne zaman yumurtlama olduğunu o ay 2 si ovulasyon zamanı biride adete 5 gün kala felan olmustu doktorlarda geç yumurtlama olabilir dedi cuma günü gidicem bakalım insallah görürüz bebeği
kelebeginannesi_ Melikeyurtseven dediğim gibi geç döllenme bence de betahcg yüksekse ve yükseklik de sağlıklı artış gösterdiyse hiç endişelenme görürsün insallah
Melikeyurtseven kelebeginannesi_ Başta dıs gebelikten süpelendiler ama sonrasında 2 bin küsür de kese görülümce bidaha betama bakılmadı
Zemree28 Melikeyurtseven aminn benim hala 1 hafta geriden geliyo doktor geç döllenme olduysa normal dedi hayırlı olsun hakkınızda ❤️
kelebeginannesi_ Melikeyurtseven anladım bir kaç tane doktora daha mı görünsen diyecektim ki gitmişsin zaten görürsün yakın zamanda umarım