semrakarahan Yurek bende kullaniyorm gebeligimin basindan belli ilacla alakasi yok bence normaldede akinti olur zaten
semrakarahan Yurek evet canim gebelikte akinti normal ama kasinti koku renk farkliligi olmasn demisti doktorum
ikicocuklubiranne Gebeliğimin başından beri akıntım var canım 2 haftadır da progestan kullanıyorum aynı şekilde devam ediyor. Ekstra öyle bir yan etki görmedim.
Yurek ikicocuklubiranne bende kullanıyorum iki haftadır sabah akşam gebeliği öğrendiğimden beri kullanılıyorum dizinde öyle mi
semrakarahan Yurek oyle canim bnmde akintim fazlaydi suyuda tuketmiyordm pek gittim saglik ocagina idrar tahlili yaptirdm cok az bi enfeksiyon var dedi suyu bol.tuket atarsin onuda dedi
Yurek semrakarahan kesinlikle öyle canım bugün işe başladım izinliydim evde rahat gidiyordum lavaboya ama iş yerinde pis diye gitmek istemiyorum bende tutttum çok az su içtim eve geldim akıntı gördüm
Yesim_Ercan Yurek ben altan aliyorum tansiyonumu dusurdugu icin baya sersemlestiyo beni ağızdan alinca
Duman123 Bende günde 1 kere kullanıyordum oda gece yatarken alttan alıyordum. İçinde eriyor benimde ayağa kalkınca olıyordu