Çatı muayenesi oldum bugün kızlar bugün biraz canım yandı düşündüm kendi kendime sezeryan mı olsam acaba diye ,normal doğum istiyorum aslında ama korktum şuan niyeyse aşırı moralim bozuldu doğuramazsam sezeryan mı olsam diye nasıl geçti sizin süreçleriniz