Paramedikelif sancı anında eş değilde refaktci aliyolar sornasindada görebiliyor zaten . Doğumdan hemen sonra dogumhaneye gelebiliyor . Ben katılmadım gebe okuluna bı kaç defa gittim pek katkısı olan şeyler yoktu internetten vudeo izlesen daha yararlı olur tabi sen bilirsin ilk dogumsa Zorluğu var ama kırkma geciyir ❣️