beyzanurslgn doktor dan iyi kimse bilemez burda. Yanlış yapıyorsunuz oldu ki bilmeyen biri çıktı bune böyle küçücük kese dedi napacaksınız moral bozmaktan başka bişeye yaramaz. Aynen ilerde olacağı gibi, bu seferde kilo takibi yapılıyo 2 kilo bebeğim sizce nasıl diyr soruluyor öbürü de benimki 3 buçuktu seninki ne kadar küçükmüş diyip moral bozuyor oysaki ikiside sağlıklı bebekler. Beni yanlış anlamayın. Doktor iyi dediyse buraya böyle şeyleri sormanın bi anlamı yok sizin ve bebeğinizin morali için diyorum