bdlakbrn Hanımlar merhaba. İki düşük bir kimyasalım oldu bir yıl içinde. Test sonucunda çok ciddi olmayan pıhtılaşma bozukluğu çıktı. Bir daha gebelik oluşması durumunda gebeliği öğrendiğim an mı başlayayım yoksa sağlıklı artış var mı diye kese görünesiye kadar bir müddet bekleyeyim mi?
Leylasiva21 bdlakbrn doktor genelde kalp atışını duyduktan sonra raporu çıkartıyor o zaman başlıyorsun her iki hamilelikte öyle oldu
bdlakbrn Leylasiva21 önceden gittiğim doktor öğrendiğin an başla dedi ama doktor çok içime sinmediği için emin olamadım o yüzden sizlere sormak istedim
Leylasiva21 bdlakbrn ya valla benim doktorlar kalp atışı duyduktan sonra dediler zaten 6 haftalık kalp atışını duyuluyor genelde hakkınızda hayırlısı olsun
mavikelebek3 Hamilelikte önce ecoprin kullaniyordum 4. Haftada keseyi gormeden igneye başladık ecoprin de kullanıyorum ekstra tutunsun diye duphaston verdi doktorum. 5. Haftada gittim karından kese gorundu şükür tam 6. Haftada bebek de gorunur gel dedi 6+2 de gidicem biraz daha büyüsün diye o kadar acılara degiyordur insallah kalp atışını duyablrm ilki bos gebelik
mavikelebek3 İnsanlar midem bulanıyor göğsüm aciyor diyor hepsine razıyım cocuksuzluk daha kötü sitem etmiyorum bu günlerde gelir geçer Allahin izniyle 2 hafta oldu öğreneli kalp atışını duyuncaya bana uyku yok herhalde
Leylasiva21 mavikelebek3 aynı yollardan geçtim ve emin olun doğunca hepsi geçiyor Rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah
bdlakbrn mavikelebek3 Allahın izniyle kucağınıza sağ sağlim aldığınız günlerde gelir gönlünüzü ferah tutun bize de dua edin 🙏🏻
Leylasiva21 mavikelebek3 kızım daha küçük hiç aklımda yokken stres falan yoktu diye şimdi kendiliğinden hamile keldım 18 haftalık hamileyim bi kızım daha olacak Rabbim nasip ederse öyle güzel oluyo 9 yıl bekledim ilk kızım için ikincisi hemen oldu 🙃
ykaya18 Bende de pıhtılaşma vardı bir kaybım oldu bu sebepten, bebek beslenmediği için. İkinci gebeliğimde öğrenir öğrenmez ilk doktor kontrolünde iğneye başladık, bu hafta doğumum var hala devam ediyorum iğne kullanmaya.