Doktor 2 regl süresi korunmamı rahmin kendisini toparlamasını istemişti ancak bir kerelik bir dikkatsizlikle çıkardıktan hemen sonra hamile kaldım 9 haftalık kaybettim ilgisi varmıdır yokmudur bilemiyorum ama hiç riske girmemeliydim. Doktorunun seni bilgilendirmesi daha doğru olacaktır şimdi her doktor farklı birşey söylüyor.