Kze Hilob ben attm bi tik kuculdu sanki o yuzden burdan birisi ilk yikamadan sonraki yikamalarda atin demisti belki kurutmadan da farkediyordur Beko marka benimki
Cosimaniehaus Hilob ben hep attım düşük ısı ayarında max kurutma ayarına. Aşırı bir küçülme farketmedim ben. Hep düşük ısıyı seçiyorum.
Hilob @“Kze” @“Cosimaniehaus” Arçelik benim ısı ayarı yazmıyor üstünde bir bakmak lazım internetten herhalde çarşaflarını falan attım ama kıyafetleri bilemedim deneyeceğiz artık