Nnb ben önceki gebeliğimde de bu gebeliğimdede alttan muayeneyi kabul ettim doktorum yerleşme kanaması olduğunu normal olduğunu söyledi şuan 12+4 olduk kanamam bitti (alttan muayenede çocuğun düşmesi asla söz konusu değil düşecek olsa hamile olduğumuzu anlayana kadar kaç defa eşimizle birliktelik yaşıyoruz o zaman düşer)