Koldan vurulun, bende hergün vuruluyorum ama bende kan pıhtılaşması var bebek beslenmediği için hergün kullanmam gerekiyor. Eşim öğrenip o yapmıştı hergün son zamanlarda ben kendime vuruyorum çok basit bir iğne zaten herşeyi hazır. Ben hiç göbekten vurmadım, kendim bile koluma yapıyorum, deri altına enjekte edilmesi gerektiği için kolay oluyor.