kubra_t Arkadaşlar merhaba 21. Haftadayım çarşamba detaylı ultrasonumm var. Yüzü çok net belli oluyor mu var mı elinizde fotoğraflar
seyma0661 kubra_t benim bebişkom böyleydi ekranda renkli vs de daha net gördüm kendi özel doktorum da renklisini vermişti ama en net bu çünkü çok kapattı kendini 😂
Hasret72 kubra_t beli oluyor yüzü ama tam böyle net değil ama belli oluyor burnu ağxı falan brndr o haftada yaptım
Seymaaa05 Aslaninannesi_ Maşallah süphanallah 🥹 çok tatlı bebişinşz Allah sağlıklı sekılde kucağınıza almayı nasip etsin Benim 10 şubatta randevum 21 haftalık oluyoruz inşallah gösterir bu sekılde 😍🥰
MhysaTheGreat Devlette yaptırıp ultrason verilen var mı ben de merak ettim şimdi gideceğim ama vermezler diye düşünüyorum 🥲😅
Ftmnrutlu Edakayhan ekranı çekmenize izin verdiler mi ben öyle söylemeyi düşünüyorum ama izin verirler mi bilmiyorum