kubraonur 290 tl idi yılbaşından önce belki zam gelmiş olabilir sizden detaylı isteyen doktorun hangi düzey istediğine dair bir kağıt alıp kadın Doğum da perinatal odası var oradan gidip gün almanız gerekiyor ve 20.haftadan bir gün önce bile almıyorlar