Saadet_arslan kendimi aciz görüyorum Ben oğlumu tek büyüttüm Ve şuan çok kötü durumdayım Psikolojik verilen ilaç bana şuan uyku yapıyor Delirmek üzereyim hani başkasından duymak bana yüksek motivasyon eder diyorum qaaaa bak Ne güzel hepsine yetiyor sen niye yetemiyorsun diyorum nasıl hani 2 çocuğa bakamiyorsun kimseye boyun egmedim ben Eşimle boşanma aşamasına geldik çünkü ben 2. Kez anneliği ağırlığı bana göre diyip durdum eşim çocukları alıp annesine gitti 50 günlük 3 yaş evladımı gün boyunca tek kaldım bana göz dağı verdi Akşam getirdi aramadım da mama içiyor kız uzun yani anlatsam destan
Doktor bana sana hap vercem ama sen kafanda bitirmemlazjm dedi ilaç beni biryere kadar devam ettirir He ben duzelmezsem doz yükselir sonra tımarhane dediler bana Şaka gibi Allah kelimesini düşürmezdim şuan o bile dileme dolaniyor kafami günlerce duvara vurdum bakamıyorum diye