Melisa_kznsl Merhaba herkese Mustafa isminin yanına bir isim önerebilir misiniz ben Alparslan ve Göktuğ arasındayım ama net değilim isim öneriniz varsa alabilirim
Aslaninannesi_ Melisa_kznsl begendiğiniz isimler çok uzun bence daha kısa bir isim koyun yanına mesela Mustafa Alp Mustafa Ali gibi
Melisa_kznsl Birbenbirbebek uzun ama eşim kayınbabamin adını koymak istiyor ve ben Alparslan ismini beğeniyorum sırf kayinbabamin adını koyacağım diye beğendiğim isimden vazgeçmek istemiyorum o yüzden soruyorum önerilen isimlerde daha çok beğendiğim olursa düşünmek için 😊
Melisa_kznsl Aslaninannesi_ ya Mustafa kayınbabamin ismi yanina sevdiğim bir isim koyup o şekilde hitap etmek istiyorum
Aslaninannesi_ Melisa_kznsl e koyma kayınbabanın ismini kuzum sende benim eşimde tek erkek babası küçükken ölmüş teklif bile etmedi senin çocuğun ne istersen onu koy
Melisa_kznsl bengonca evet eşimde istersen Kaan ismini düşünebiliriz dedi o da aklımda aslında teşekkür ederim 😊
Melisa_kznsl Aslaninannesi_ ya benim eşim aslında iyi birisi anlayışlı da ama bu konuda anlamiyor ve kaynımın da çocuğunun adı Mustafa Emir ve herkeste aynı isim olmasın diyorum ama eşim ben hep istiyordum diyor anlamıyor bir türlü tek tartışma konumuz diyebilirim
Aslaninannesi_ Melisa_kznsl bence konuşsan anlar seni de baban ismi ile güzel yaşasın ismini koyunca bir şey değişmiyor göbek adını koyarsınız bu arada benim oğlumun ismi Alparslan olacak babası koydu bende beğendim aklında göktug ve alptuğ da vardı beğenmeseydim senin gibi tartışabilirdim
Melisa_kznsl Birbenbirbebek dediğim gibi anlamiyor sanki bu konuda algısı kapalı gibi kac sefer konuştum güzel güzel konuştum düşün dedim dönüyor dolaşıyor hep aynı sonuç
Melisa_kznsl Aslaninannesi_ ya işte dediğim gibi anlamiyor sanki algısı kapalı tartışıyorum sonuç aynı tartışmadan güzel güzel konuşuyorum bak daha zamanımız var düşün diyorum tamam diyor yine aynı yine aynı bilmiyorum ne yapacağımı