Tgbkts 10+6 dan merhaba 🥰 kasık ağrım vs gecti amaaaa uykummmm ve bulantim azalmadi da gecmedide 🥺🥺 sizde durumlar nasil 🥰 cinsiyet icin 13 de gitmeyi planlıyorum sizin kontroller ne zaman ☺️
Esma006 Tgbkts yarın 13+6 cinsiyet ogrenicez Allah izin verirse ikili tarama ve detaylı ultrason var 🌸
Aryayldz Tgbkts bulantı için kraker yiyebilirsiniz bana iyi gelmişti.30+6 artık zorlanmalar başladı. Ağırlaşıyorsun. Kasık ve bel ağrıların oluyor. Uykusuzluk çekiyorsun
Tgbkts Esma006 ooo heyecan vardir baya 🥰 ben testleri yaptirmayacagim ama insallah siz hayırlı haberler alirsiniz
Esma006 Tgbkts inşallah ben tek şeker yüklemesi yaptırmak istemiyorum inşallah bütün hamişler iyi haberler alır 🌸❤️