Nsevim Merhaba arkadaşlar 37 haftalık hamileyim epidural ile normal doğum düşünüyorum bu konuda deneyimlerinize ihtiyacım var neler yaşadınız anlatabilir misiniz? Epidural yapıldıktan sonra yürüyemiyor muyuz acaba
Aslaninannesi_ Arkadaşım oldu yürüyorsun tabikide açıklığın belli bir cm’e ulaşınca belden iğne yapıyorlar sancıları hissediyorsun yine fakat çok şiddetli değilmiş