minikbebegim06 MD1410 iki gün sonra yeniden kan verin en az yüzde 60 artış görmeniz lazım 1500 üstü olunca kese görünür
Aleyzeee Geç döllenme olabilir şuan pozitif ama iki güne bir kan var iki katına çıkıyor mu diye kontrol edilmesi lazım hayırlı olsun ❤️
minikbebegim06 MD1410 benimde ilk öğrendiğim zaman 13 çıkmıştı değerim geç döllenmeden değil ama test yapacağımız günü tam biliyoruz ya üstünden kısa bir zaman geçmiş oluyor aşılama ya da ilişkinin o yüzden çok çok erken başında öğreniyoruz 💐💐
minikbebegim06 MD1410 benim sağlıklı ilerledi inşallah sizinde öyle olur tekrar test verince haber verin merak ederim sizi 💐
AnneeeG1 minikbebegim06 canım bir şey soracağım benim dün iğne üstünden 15 gün geçti kan verdim 1.35 çıktı ama yanında küçüktür işareti yoktu yanında da yükselme gibi yeşil bi çizgi vardı sizce yükselme ihtimali var mı acaba
minikbebegim06 AnneeeG1 hiç bilmiyorum nolur nolmaz 2 gün sonra tekrar kan ver istersen ama 0 ya da 1.35 arasında bir fark yok maalesef 🥺
AnneeeG1 minikbebegim06 yarın tekrar kan vereceğim biliyorum o sonucun negatif olduğunu ama normalde hep 0.100 çıkardı bu sefer böyle çıkınca umutlandım ve hala regl olmayınca insan bi yani diyor
Gks_01 AnneeeG1 daha önceki somuçlarınız 0 çıktığı için bu sefer yanında yeşil yükselme işareti var sonuçta 1 sıfırdan büyük . Ama maalesef negatif bi değer benim hiç yükselmedi o değerlerden . Hayırlısı diyelim yine de