38+4, üç haftadır 2 cm açıklık var bir de rahim ağzı yumuşama ve incelme var diye çalışamaz raporu aldım erken doğum riski için, şimdi de doğmak istemiyor küçük hanım. 35. Haftadan beri ha bugün ha yarın düşüncesi vardı, bugün muayeneye gittik ve açılma yükselmiştir diye umdum ama aynı, kasılmalar sıfıra indi resmen… Merdiven inip çıkmak ya da pilates her şeyi yapsan da gelmek istemiyorsa gelmiyor demek ki bebek, artık saldım sezeryan için 20 Ocak tarihi aldık o zamana kadar normal doğarsa doğacak yoksa sezeryan 😢