Bhrcbk benm 30. Haftalarda idrarda protein çıkmaya başladı sürkeli takip ettk bol su içtm, tuzu kestim. Tansiyon çıkmıyordu
Bi ara düzeldi protein çıkmadı
35. Haftada tekrar +++ çıkmaya başlayınca doktorum risk alamayız 38 de suni sancı verelm bebeğin başı aşağıda gelir belki dedi
Ama benm 37+2 de tansiyonum 19a çıktı, kusma baş ağrısı ve gözümün önnde yıldızlar uçuşuyodu, hemen doktorumu aradm gece gittm yatış yaptılar. Tansiyon ilacı verip bebeği saat başı nstylr takip ettiler, sabah 6da genel anesteziyle sezaryen oldum. Karnım tok olsa hemen gider gitmez yapacaklardı ama yediğim için sabahı bekledk
Doğumdan sonra da tansiyon yavaş yavaş 14-12-10 a kadar düştü
Şuan eski halinde hep 10/6