Merhaba kızlar. Son adet tarihim 28 Kasım ve 2 Ocakta evde yaptığım gebelik testi silik çıktı. Daha sonra 7 ocakta doktora gittim 2.5 mm kese gördüğünü söyledi doktor ama 2 hafta sonra gel canlı mi bakalım dedi. Cumartesi gecesi iç çamaşırımda pembemsi kahverengimsi leke olduğu için dün akşam kadim dogum acile gittim ve doktor kese var ama bebek yok dedi. Şu anda 6+5 günlük. 6. Haftada bebek olması lazım dedi ekrana uzun uzun baktı ve beni tedirgin etti. Kese 6.5 mm olmuş ve iyi dedi. Bebek olmamasi normal mi diye sorduğumda normal dedi ama sanki çok anormal bir şey gibi davrandı ve başka bir şey demedi. Sizce bir sorun var midir ?