Hahhsueoe Merhaba 34+4 haftaligim 2. Dogumum olucak insallah normal hastane icin kiyafetleri duzenleyicilere yerlestirdim herseyim hazir ama bavula koysammi koymasammi kararsiz kaldim koku vs olur diye siz bu haftalarda hazirlayip valize koydunuzmu
BusrAsil2019 Hahhsueoe ben valize koymadım 1 gün kalacağım için gerek duymadım. Anne bebek çantasına gayet sığdı hepsi☺️
Tugba2794 Hahhsueoe valize koyup agzını acık bırakabılırsınız bir sey olmaz bence hava aldığı için, sezaryen mi normal dogum mu olacak?
Minnaksever Hahhsueoe duzenleyicim falan yok ama takımları tek tek poşetledim koydum dün 36dayim kokmaz neden koksun ki
Hazii19 Hahhsueoe 35+4 olduk son eksiklerimide tamamladım bende valize koydum hemşireye ayrı bizim kullanacağımız ayrı benim şahsi eşyalarım ayrı 1 ortaboy valiz bir de anne çantası oldu
Bebekmert Hahhsueoe ben küçük hurclara koyup öyle koymuştum valize hiç bir sorun olmamıştı bu defa da aynısını yapacağım
Merve-metin Hahhsueoe 31 haftalıkken çantamı hazırladım şuan 34+4 bekliyorum doğumu koku vs olacağını sanmıyorum iyice kuruduysa nemli vs değilse bişey olmaz canım hazırla valizini dursun kenarda
Merryy Hahhsueoe benimde 2. Doğumum olacak yıkadım ütüledim bugün yarın bavula yerleştiririm neler koydunuz siz ilk oğlumla arasında neredeyse 5 sene olacak unutmuşum bende 🙈
Hahhsueoe Merryy benimde oglm 5 yasinda 1 tane hemsireye verilicek hastane çıkısı koydum battaniyeyle Ondan ayri 3 takim corap koydum Agiz mendili şapka bebek bezi Biberon göğüs pompası zemzem suyu hurma bitane muslin kundak yapmak icin ince pamuklu battaniye bide peluş battaniye 2 tane ayakli don