İlk haftalar böyle bir yanlışta bulundum eşim yüzünden, Allahım kimseyi düşürmesin devlet hastanelerine diye dua edip edip çıktım her seferinde ama sanırım benim şansıma iyi doktorlar denk düşmedi. 13. haftaya kadar dayandım daha da gitmedim ilk haftalar sık sık gidiyordum doktora ilk gebeliğin acemiliği yüzünden 🫠