richgirl10 merhaba canım ilk doktor kontrolüme gittiğimde doktorum bana ilk 20 hafta bir kilo bile almanı istemiyorum demişti (kilolu biri değilim) çok şaşırmıştım neden diye sordum. Bebek ilk 20 hafta sen yemesen bile senin depolarından besleniyor zaten extra yemene gerek yok demişti 11 haftamdayım almadım inşallah 20. Haftaya kadar bende almam. Üzülme yani alıyordur bebeğin zaten en çok kiloyu son haftalarda alıyor sağlıkla gelsin