Blueeberryy smyye57 3740 ti 39 da yarin randevum var ama bana hic normal olmaz vs demedi hic asagidan bakmadida aciklik vs diye nst de de sanci yokmus 41 e kadar 4 ü gecse nasil olcak valla hiç bilmiyorum 😒🫣
smyye57 Blueeberryy 4 ü geçerse normal doğum için riskli olur bebek doğarken omzu vs takılabilir dedi.kilo almamaya çalış dedi perşembe günü 40+0 oluyoruz hazırlıklı gelin suni sancı ile deneriz dedi bakalım doktorun doğum tetikleme muayenesi işe yarayacak mı bunu merak ediyorum cevaplayabilecek var mı etki gören oldu mu
Blueeberryy smyye57 kisiye gore degisiyo sanirim o bazilarinda bi etki etmiyo bazilarida nisanim geldi falan yaziyo hayirlisi olsun bakalim gecmezler insallah 4 kiloyu sizinki yine 40 ta demis benimki niye 41 i bekleticek kilosu iyiyken 🫣 kendi sancimla dogurayim istiyo ama ne bilim🙄
smyye57 Blueeberryy İnşallah gelirler kendi sancımızla doğururuz egzersizlerime ara vermeden devam edicem bakalım belki doktorun da verdiği uyarıyla birlikte işe yarar size de kolay doğumlar diliyorum ☺️
ykaya18 38e girdik, bu Cuma doğum var kısmetse. Sezeryan olacak, kızımızı bekliyoruz. Benimde her yerim ağrıyor, gece uykusu hiç yok nerdeyse 😮💨
Blueeberryy smyye57 evet egzersizleride yapin korunmasiz iliskide oneriyolar insallah sizinde kolay dogumunuz olur 😍
mervedmrcn 1159098263 38+0 kızım olacak, ağrılarım korkunç boyutta yürümekte zorlanıyorum artık baskılarından yatakta rahatça dönemiyorum çok zor çokkk🥲 pazartesi sezaryen doğumum var sizde günler belli mi?
Almira_ mervedmrcn bir risk mi.var sezeryan olursunuz yoksa kendi tercihiniz mi? Doktor bana normal.dogum dedi 38+3