Eliftekcann Kızlar bi saat sonra randevum var sizce bellimidir söylermi doktor kaçıncı haftalarda öğrendiniz🥰
Mavili1480 Eliftekcann Benimde 4 gün sonra söyleyecek tam 13 oluyorum inşallah bellidir artık kız demişlerdi 10+6 da 😊
salgamkafa5 Eliftekcann bana söylemişti o haftada ama sonradan değişti o yüzden söylese de kesin değildir🥲
2cocuk2kopek Eliftekcann söyler ama ona göre alışverişte bulunmayın 16-17 haftadan sonra daha net olur
Blueeberryy Randevum 14. Haftasindaydi soylemisti 12 de baska bi doktor baya bi bakmisti erkek gibi demisti ikiside bildi
Eliftekcann Gulpapatya ya öğrenemedim maalesef normalde özele gidiyorum ildışına bulunduğum ilin devlet hastanesine gittim ikili tarama için belki söyler diye ama göremedi dr çok içimede sinmedi açıkcası çarşamba günü kendi doktoruma özele gideceğim
Gulpapatya Eliftekcann bende cuma günü gidicem 13+1 oluyorum o zamana doktorum gösterirse görürüz dedi inşallah görürüm sende inşallah görürsün hakkında hayırlısı olsun
Eliftekcann Gulpapatya yaa hadi gözünaydın yok canım ya kaç dakika uğraştı doktor kıpır kıpırdı ama göstermedi😄
Gulpapatya Eliftekcann ay benimkide öyle kıpır kıpır ama doktorum tahminde bulundu bakalım daha net deyil hayırlısı olsun