Kızlar 5 gün önce doğum yaptım evim klimalı ama klimayı düşürdüğümüz zaman direkt gaz sancısı çekiyor kıpkırmızı oluyor yavrum sıcak tutuyoruz halinden memnun ama ben vicdanen rahat değilim çok mu sıcak oluyor acaba diye düşünüyorum direkt iki arada bir derede kaldım