aleynaozalpp14 Kızlar 18+4 gebeyimm düz yatıyorum bazen gündüzleri uyumak için değilde ayaklarının ağrısını alması için eklem ağrılarım oluyor onun için bi zararı olmaz demi
Asi_07 aleynaozalpp14 21 haftaya kadar sakıncası olmadığını söylüyor doktorlar sonrasında yatmanızı uygun görmüyorlar kan akışı açısından
Elif5361 aleynaozalpp14 29+5 im bazen ben bile sırt üstü bi kaç dakika uzanıyorum ayaklarımı topluyorum çünkü sağ sol yatmaktan kemiklerim ağrıyor 😄