busragamze 26+3 oldum bende çok şükür 🥰☺️ Hazırlıklara başladınız mı sizlerde durumlar nasıl yoksa daha çok erken mi sizce baslamak için 😊
Minikkalp04 busragamze ben beşiğini filan aldım bilmiyorum daha henüz kıyafet alışverişine başlamadım
busragamze Minikkalp04 bende beşik bir kaç parça atlet ve tulum dışında alışveriş yapmadım inşallah 28. haftadan sonra başlamayı düşünüyorum. Hem zaman daha hızlı geçer hem de daha fazla ağırlaşmadan her şeyi hazırlamış olurum diye düşündüm