Kızlar Şuan 38+5 haftalık hamileyim
Dünden beri yeşil renkte ishal olmuşum dün gece nişanım geldi şeffaf renkte iki defa geldi
Ne ağrım var ne sızın gayet iyiyim Şuan
Ama dışkının yeşil olması normal mi
Ispanak falan yemedim demir ilacı kullanmıyorum
Ve hafif ishal var