Seherkarakoc benim doktorumda herkesin cilt yapısına bağlı. Bazıları hiçbir şey sürmez ama çatlamaz, bazılarının da kullanmadığı şey kalmaz ama çatlar demişti. O yüzden doğal içerikler öneriyorum olabildiğince diye söyledi. Hindistan cevizi yağı kullanmaya çalıştım sona geldim artık ama az da olsa çatlağım var engellemedi doğrusu. Bence çok aşırı uçuk fiyatlı yağlara gerek yok biraz araştırıp cildine iyi gelecek ürünler bulabilirsin. Çatlaklarımı seviyorum kabullendim ileride eğer çok aşırı rahatsız edici olursa da lazer vb tedaviler deneyebilirim diye düşünüyorum