Evrimnbe Arkadaşlar 35+2deyim yemeklerden sonra kalp çarpıntısı yaşıyorum kollarım kalkmıyor. Bir de kulak tıkanıklığı oluyor sürekli kaslarım da gerilme vs de yaşıyorum bu haftalar beni çok zorluyor aynı durumda olan var mı
Gayecik Evrimnbe bugün 36 haftalık oldum bende aynı canım elim ayağım çekiliyor sanki 2. Gebeliğim bugün kontrolüm var artık doğurmak istiyorum çok yoruldum yalancı sancılarımda başladı
Merve-metin Evrimnbe 35e girecem kalp çarpıntısı yürürken merdiven inip çıkarken yemekten sonra sürekli yaşıyorum 38de doktor bebeği alacak az kaldı şükür şimdiye kadar çok zorlanmadım bu haftayı atlatırsam eğer çalışamaz raporu alacam artık
Rose1995- Evrimnbe 33 haftalık aynisi bndede var .yemekte sonra çarpıntı el ayak bolmasi aşırı halsizlik merdiven çıkarkn yorulma .nefes alamama
Minnaksever Evrimnbe vücut artık zorlanıyor o yüzden yaşıyoruz bunlari kan basıncı artık ciğerler yetişmiyor ben de kasilmalardan muzdaribim 2 gündür mide bulantısı ishal var inşallah doğum belirtisi değildir 2.bebegim ama bu çok agirlastirdi beni 36+1im artık dogursam diye bakıyorum
Merve-metin Evrimnbe hadi bakalım canım sağ sağlim bebeğini kucağına al 🙏🏻 sağlık sorunun veya çatı darlığı yoksa eğer doktorlarda normal doğumdan yana genelde benim doktorumda normal doğumdan yana ama benim sağlık sorunlarım olduğu için bebeği riske atmayalım dedi sezeryan için gün verdi
Merve-metin Burrcu98 çarpıntı bebek büyüdüğü için ciğerlere kaburgalara baskı yaptığında oluyor normal doğuma engel olacağını zannetmiyorum ama doktorundan bu konuda net bilgi alabilirsin sorupta canım
Evrimnbe Burrcu98 altında bi sağlık sorunu yoksa sanmıyorum ki çarpıntı normaldir çünkü vücut ağırlaştı kalp 2 kat hızlı çalışıyor nefes almak zorlaştı bu yüzden kalp zorlanıyor göğüs kafeside aynı şekilde daraldı normaldir bunlar inşallah daha da zorlaşmadan bi nefeste kurtuluruz
Evrimnbe Merve-metin sağlık sorunum yok normal istiyorum. Daha çatı muayenesi olmadım bakalım bebek biraz kilolu olabilir demişti doktorum eğer 4ü bulmazsa normali bekleriz demişti bu hafta netleşiriz artık diye düşünüyorum
tubavarlikk Evrimnbe bende çarpıntı ve çabuk yorulma yaşadığım için normal dogurabilir miyim acaba diye düşünüyorum
Merve-metin Evrimnbe sağlıkla dünyaya gelsin miniğin inşallah normal doğuma şartlar uygundur canım benim bebeğimde biraz iri 1 hafta önde gidiyor 4 kiloya kadar normal doğum oluyor diye biliyorum ama önemli olan çatının müsaitliği canım
Karasln Bende 38 haftam dayım hala aynı halsizlik mide bulantısı kalp çarpintisi doktor normaldir diyor bekliyoruz inşallah Hayırlısi
Lyla65 Benim bunlara ek olarak bir de uyuşma var elim bazen kollarım. Bugün yalancı sancı da yaşadım sanırım tam bilmiyorum iki taraftan ağrı oluştu sırtta birleşti durdu bir daha oldu. Böyle bir şey mi acaba
Evrimnbe Lyla65 sancıları anlamıyorum açıkcası nasıl birşey karnımda sertleşme oluyor saniyelik ama sanırım daha sancı yaşamadım
Evrimnbe Rose1995- malesef aynı şekildeyim bende nefes ekstra zorluyor zaten açken kendimi çok rahat hissediyorum
Merve-metin Evrimnbe yani genelde 37.haftada yapılıyor okuduğum kadarıyla doktorun bilgi verir zaten canım
Karasln Evrimnbe çati muayenesi 36 haftalikte yapmişlardi bide 38 yaptılar her gittiğimde bakıyolar artık aliştim hastanede önüme çikan ebe çatima bakıyor