Solmaz90 Selam arkadaslar.28 haftalik hamileyim ikizlere.27 hafta kadar bebekler hep gobek deliyimin ustunde haraket ediyordular.simdi asagi inmisler gobeyimin altindadilar suan.bir sorun olurmu?asagi inmeleri erken diyilmi?
yeni_anne2 Solmaz90 bende aşağıda hısedıyorum bazenn vaǰınaya yakın mesela bazen göbekte 32 haftalık ama ikiz değill benim