Buraya içimi dökmeye geldim aslında… o kadar çok hayal krıklığına uğradım ki erken gebelik testlerinden dolayı hep üzüldüm onun için kimsenin gebelik testine var veya yok diyemiyorum… çünkü kan testi daha net gösteriyor sonuçları … rabbim bebiş isteyenlere sağlıklı bebişler nasip etsin… bende dahil❤️