Ceiydda benimde suyum fazla çıkmıştı 24. Haftada şeker yüklemesi yapıldı şekerim çıkmadı diyete başlattı doktor şekerli yiyecekler,hamur işleri, abur cubur ve meyve yemeyi bırakmıştım normale yakına dönmüştü banada erken doğum riski olur demişti doktor çok şükür şuan 37 haftalığım yine fazla ama eskisine göre normal diyete de devam etmiyorum doğum yaklaştığı için