Kızlar güzel anneler nasıl gidiyor hamilelik? Size bi sorum olacaktı. Ben gebeliğim başından beri kan sulandırıcı kullanıyorum. Clexane ile başladım. Bu ay doktorum raporumu yeniledi ve clexane yerine oxapar yazdı içeriği aynı etken dedi. Böyle değiştiren var mı benim gibi ? Sıkıntı olmaz değil mi isim değişikliğinden sonuçta etken maddesi aynı .