Naiileee bence değerleriniz güzel artmış kese de göründükten sonra artık beta takibi yapılmaz bebeğide görürsünüz inşallah keşke kendiniz baktırmasaydınız betanıza boşuna stres oluyorsunuz benim doktorum sadece 1 kere baktı 2 ye katlayıp katlamadığına bir daha bakmadı ve muayeneye çağırdı direk