Kızlar bebeğimin doğmasına 5 hafta kaldı. Bende baby turco 1 numara aldım yenidoğan. Bez bana çok küçük geldi sanki bizim kullandığımız gece pedleri kadar boyu çok şaşırdım acaba diyorum yanlış mı aldım ilk defa aldım çünkü. Kullananlar var mı yeterli oluyor mu bu bez büyüklüğü inanın kafam çok karıştı ya. Bakıp bakıp şaşırıyorum bana çok küçük geldi hala aklım almıyor. Bana bi akıl verin Allah aşkına bu kadar küçük mü tüm markaların 1 numaraları. Yoksa bu baby turco diye mi. 🤦